Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2012

ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΗ

ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ κ. Γ. ΘΩΜΑΪΔΗ ΣΤΟ 1ο ΕΠΑΛ ΕΥΟΣΜΟΥ, ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΑ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΘΙΕΡΩΝΟΝΤΑΙ, ΜΑΣ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΗΤΑΝ ΑΠΕΙΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.
ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΙΑ ΛΕΥΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ "ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ" ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ, ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΑ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΚΑΣΙΑ:
1.ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΠΕΝΤΕ)
Α) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Β) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Γ) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Δ)ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
Ε) ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
2.ΚΑΘΕΝΑ ΑΠ' ΑΥΤΑ ΕΧΕΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
3.ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ EXCEL, ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ.
4.ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΣΤΗΛΕΣ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑΤΑ, Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ (1, 2, 3, 4) ΓΙΑ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.
5.ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ Σ΄ΕΝΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΦΥΛΟ.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ).